Sportfever

Sportiefste kinderopvang van Haarlem en omstreken.

De kinderopvang van Sportfever is puur en alleen gericht op sport en spel in de buitenlucht. Hoe lekker is dat! Sportfever is een sportieve naschoolse opvang en peuteropvang voor kinderen vanaf 2 jaar tot 13 jaar met energie voor 10! De locatie is gevestigd in het clubhuis van voetbalclub Haarlem Kennemerland en ligt naast het voormalig HFC Haarlem stadion. Een plek dus met veel historie. Sportfever BSO kom je spelenderwijs in aanraking met heel veel verschillende sporten. Leer de basistechnieken van hockey, surfen, dansen, honkbal, tennis, rugby, paardrijden en nog veel meer sporten!

Waarom kiezen ouders voor Sportfever?

• de kinderen maken kennis met 10 sporten in het jaar.
  • actief programma in de buitenlucht
  • peuteropvang van 1.5 tot 4 jaar
  • vakantieopvang
  • gezond eten, lekker, veilig en bewust eten.
  • veel persoonlijk contact groei en ontwikkeling staat voorop
  • vaste gediplomeerde sportmedewerkers
  • tennis, hockey, honkbal/softbal en voetbaltrainingen te combineren met sportopvang

Nieuwsgierig? Kom gerust een middagje langs om kennis te maken!

Met sportieve groet,
Jimmy Kelder
Locatiemanager Kinderopvang ( sportBSO, VSO, PSZ) de Kickies
Sportweg 8, 2024 CN Haarlem

T: 023-2100300
T: 06-15182221
E: kinderopvangdekickies@sportfever.nl
meer over Sportfever

Hero

Hero kindercentra; dé plek voor kinderopvang in Haarlem en Spaarndam

Met zo’n 82 opvanglocaties bieden we ieder kind in Haarlem en Spaarndam passende opvang in de buurt. Vanuit een lange historie, groot lokaal netwerk en gedegen pedagogische kennis kan er snel ingespeeld worden op ontwikkelingen in de samenleving. We zijn bewust een stichting zonder winstoogmerk met een maatschappelijk doel. Het bieden van kinderopvang met hoogwaardige pedagogische kwaliteit staat voorop en ieder kind staat daarbij centraal.

Het is onze missie om elke dag samen met de kinderen het avontuur aan te gaan op weg naar de beste versie van zichzelf.

Onze kernwaarden Avontuur, Plezier, Leren en Aandacht zijn belangrijk voor ons en geven richting aan ons beleid en manier van werken.

Avontuur
Elke dag gaan we samen met de kinderen het avontuur aan. In de basis zorgen we voor een veilige omgeving waarin kinderen zichzelf zijn, zichzelf ontwikkelen, buiten zijn, leren en hun grenzen ontdekken. We bieden de kinderen inspirerende en sportieve activiteiten waarbij ieder kind ook zijn eigen avontuur kan beleven. Binnen, maar vooral ook buiten is daar volop gelegenheid voor.

Plezier
Plezier maakt alles makkelijker, grappiger en gelukkiger. Het is een randvoorwaarde om te kunnen groeien en je talenten te kunnen ontdekken. We doen er alles aan om kinderen het naar hun zin te laten hebben. Ook tijdens de vakanties gaan we regelmatig op pad met de kinderen en ondernemen we de leukste activiteiten!

Leren
Ieder kind is uniek, heeft een eigen karakter en eigen behoeftes en ontwikkelt op zijn eigen manier. Het is belangrijk dat kinderen bij Hero kunnen ontdekken wie ze zijn. Ieder kind gaat het avontuur aan in zijn eigen tempo, op weg naar de beste versie van zichzelf. Hier sluiten wij bij aan en bieden alle kinderen kansen en mogelijkheden om zich optimaal te ontwikkelen.

Aandacht
Iedereen die bij ons binnenkomt, ervaart de persoonlijke aandacht en voelt zich welkom. Door aandacht weten we meer van elkaar en voelen kinderen, ouders en medewerkers zich meer verbonden. Vanuit onze maatschappelijke betrokkenheid heeft Hero ook aandacht voor de wereld om ons heen. We dragen bij aan een duurzame groene wereld waarin kinderen gezond kunnen groeien. Daarbij hoort ook aandacht voor gezonde voeding van lokale leveranciers.

Elke locatie is uniek
Is je kind gek op sporten, een echt podiumbeest, keukenprins, buitenmens of een kunstenaar in de dop? Op de verschillende locaties van Hero kindercentra kan elk kind zijn ei kwijt. En omdat we 82 locaties hebben, is er altijd een in de buurt.

BSO - Hero kindercentra